Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ

 

Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ






Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ


 

 

 

 

 

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα ορφανό κορίτσι, που ήθελε τόσο πολύ να υιοθετηθεί. Ήταν  πολύ καλό και γλυκό κοριτσάκι …………πίστευε πολύ στο χριστό………. και σ όλους όσους έρχονταν να υιοθετήσουν παιδί….. …….τους μιλούσε λοιπόν για το χριστό και τα θαύματά του……




και πίστευε κι έλεγε ότι το επόμενο θαύμα του χριστού θα ήταν να υιοθετηθεί από μια καλή οικογένεια.


Κανείς όμως δεν την υιοθετούσε και το κορίτσι δεν καταλάβαινε το γιατί. 


Μια φορά πέρασε από εκεί κι ένας ιερέας που είχε ακούσει για το ίδιο και ήθελε να το γνωρίσει και αν γινόταν να το υιοθετήσει. Το παιδί άρχισε να του μιλάει για την καινή διαθήκη……. και πόσο αγαπούσε τον χριστό. Ο ιερέας συμπάθησε πολύ το κορίτσι που αποφάσισε να το υιοθετήσει. Το κοριτσάκι χάρηκε πάρα πολύ που το υιοθέτησε ένας άνθρωπος του θεού. θα μάθαινε τα πάντα για τη θρησκεία, σκεφτόταν.

 

Συνέχεια τον ρωτούσε για τα θρησκευτικά για να μαθαίνει, κι ο ιερέας της έλεγε κάθε φορά μια ιστορία για κάποιον άγιο ……και της έδινε δώρο μια εικόνα του αγίου αυτού. Ήταν πολύ καλός όσο μεγάλη κι αν ήταν η αγάπη του για το κοριτσάκι το σεβόταν και το φρόντιζε σαν αληθινός του πατέρας.


Ο ιερέας ζούσε σ'ένα πανέμορφο, πολύ ψηλό παλάτι.........που το είχε κτίσει ειδικά για την κόρη του. Το παρακάτω........






Στο παλάτι του γιατί ο ιερέας έμενε σε παλάτι…….. είχε κι έναν εξωτικό παπαγάλο………… κίτρινο , κόκκινο και πράσινο και μπλε……….. Ο παπαγάλος ήταν μαγικός και μιλούσε με ανθρώπινη λαλιά ………..είχε εκπαιδευτεί καλά από τον ιερέα…… κι όποιος άνθρωπος τον πλησίαζε του έλεγε «θέλω δώρο» κι αν κάποιος του έλεγε «θες μαϊντανό», εκείνος απαντούσε…………. «τον κακό σου τον καιρό» . Το κορίτσι έκανε πολύ χάζι στον παπαγάλο…. της άρεζε πολύ!.........Από πού είναι ο παπαγάλος; Ρωτούσε τον ιερέα, από τον Αμαζόνιο απαντούσε εκείνος………….. «Να πάμε στον Αμαζόνιο για διακοπές; Ο ιερέας τότε έβαζε τα γέλια. «Ναι θα πάμε έλεγε»!

 

 


 

 

Επίσης ο ιερέας είχε κοτέτσι στην αυλή του παλατιού και λαγούς…………… το κοριτσάκι τάιζε τις κοτούλες και τα κουνελάκια ......   

  






Όποτε έπαιρνε να τα σφάξει  το καθένα για να γευματίσουν με το κοριτσάκι……….. αυτό  κρυβόταν επειδή τρόμαζε πολύ. Αλλά της άρεζε πολύ όπως μαγείρευε ο πατέρας της. Πατέρα τον έλεγε …………Ήταν και οι δύο πολύ χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι …………

Φρόντιζε να είναι παρών σε κάθε στιγμή του κοριτσιού




ήταν εκεί όταν μάθαινε ποδήλατο





στο νηπιαγωγείο με τους συμμαθητές της




στην αποφοίτηση με τη δασκάλα της......




στον πρώτο της χορό




Στα πρώτα μαθήματα κιθάρας της










μέχρι τη στιγμή που το κορίτσι μεγάλωσε κι έπρεπε να σπουδάσει……….. Θα πλήρωνε και θα το έστελνε σε κολέγιο….. Ήταν πάρα πολύ καλός άνθρωπος ………..έδινε τα πάντα γι αυτό το κορίτσι. Ήταν το παιδί του.

Μια μέρα ανακοίνωσε στην κόρη του ότι θα την έστελνε στο κολέγιο........

-κι αν εσύ μπαμπά εν τω μεταξύ ξελογιαστείς με καμία άλλη και με πετάξεις στους 5 δρόμους;

Έβαλε τα κλάματα η πριγκίπισσα κι έτρεξε προς τη θάλασσα. Θα την άφηνε για να πάει στο κολέγιο και την αγαπούσε τόσο πολύ..........

όχι δε θέλω να φύγω όχι







Τραγούδησε ένα τραγούδι υπέροχο που το έγραψε η ίδια


Για να την γλυκάνει ο ιερέας και να τη στείλει στο κολέγιο θέλησε να της αγοράσει το πρώτο της πριγκιπικό φόρεμα....... όμως επειδή ήταν άσχετος με αυτά.......ζήτησε τη βοήθεια ενός μοντέλου..........που αργότερα έγινε φίλη της........το μοντέλο αυτό της χάρισε το πριγκιπικό φόρεμα το ροζ. Από τότε που το φόρεσε δεν το έβγαζε καθόλου τόσο πολύ της άρεσε! το μοντέλο ήταν το παρακάτω






ήταν το μοντέλο μια νεράιδα.....τόσο όμορφη .....μόνο τα φτερά της έλλειπαν!


Άρχισε και γυμναστική με την καλύτερη καθηγήτρια



έπαιζε τένις με την καλύτερη και την πιο όμορφη κι αδύνατη τενίστρια της χώρας












Ήταν πανέμορφη και πολύ γυμνασμένη............η καλύτερη γυμνάστρια


Το ροζ πριγκιπικό φόρεμα που της είχε χαρίσει το μοντέλο η φίλη της ήταν το παρακάτω..........




 
 












 



 


 






Το κολέγιο βρισκόταν σ ένα μεγάλο χωριό που είχε ένα μεγάλο δάσος και μια μεγάλη λίμνη.


Η σχολή δεν ήταν καθόλου καλή............τα παιδιά δε διάβαζαν............αλλά έκλεβαν ο ένας απ τον άλλον.........η μόνη που διάβαζε ήταν η πριγκίπισσα

Στο κολέγιο η πιο αγαπημένη μου και η πιο σέξι δασκάλα ήταν..........η Στέλλα μου <3, η παρακάτω……….







Το εξοχικό που της αγόρασε ο πατέρας της ήταν κοντά στο δάσος και κοντά στη λίμνη.




Μόλις πήγε η πριγκίπισσα στο εξοχικό της ξετρελάθηκε από την ομορφιά του…... Ήταν ένα αγροτικό μεγάλο σπίτι ……….μέσα στο δάσος, πανέμορφο …………μέσα είχε κρεβάτια πουπουλένια, 







μπάνια , μια μεγάλη κουζίνα για να μαγειρεύει και τέλος ένα μεγάλο σαλόνι………



αλλά δεν ήξερε ποιον…….να καλέσει το δάσος 


 

ήταν άδειο όμως έκανε αμέσως φίλους. Λέω για τα κόκκινα εξωτικά πουλιά μέσα στο δάσος που δεν ήταν τίποτα άλλο από κόκκινα καναρινάκια……………


 

Έδωσε αμέσως ονόματα σε όλα ……σας βάφτισα είπε ………….όπως ο ιωάννης ο πρόδρομος……….. είχε βαφτίσει τον χριστό ………….Στην πραγματικότητα είχε τοποθετήσει πισινούλες για καναρινάκια και είχε βάλει μέσα λίγο νερό ………Τα εξωτικά κόκκινα πλασματάκια ……….άλλο που δεν ήθελαν………. βουτούσαν μέσα να δροσιστούν λίγο από τη ζέστη του καλοκαιριού. Τους έδινε και νεράκι και τροφή. Τα πουλάκια ήταν υπερευτυχισμένα  και πήγαιναν όλο κοντά της και της κελαηδούσαν και χαιρόταν κι εκείνη γιατί τα αγαπούσε πολύ. Είχε κάνει και πατέντα ………φυσικά είχε κινητό και αν και ήταν μικρή η κάμερα …….Τραβούσε με την κάμερα ένα,  ένα τα πουλάκια ……αυτά έβλεπαν τον εαυτό τους και …………έκαναν το πιο ζωηρό και πιο δυνατό κι ασταμάτητο κελάηδημα της ζωής τους.

Από τότε ………όποτε τους έλεγε καναρινάκια βίντεο …………Καταλάβαιναν ……….και πετούσαν προς την πριγκίπισσα …..για να τα τραβήξει βίντεο ……………και η πριγκίπισσα χαιρόταν κάθε μέρα και πιο πολύ………..



 

Είχε βάψει το μαλλί της ξανθό, είχε ομορφύνει πάρα πολύ……… Είχε γίνει άλλος άνθρωπος ….αληθινή πριγκίπισσα. Είχε αγοράσει κι ένα πριγκιπικό φόρεμα από μια φίλη της πολύ καλή κοπέλα την ίδια, το μοντέλο.  Στη μουσική ήταν άριστη …….το μόνο μάθημα που της άρεζε…….. …..έγραψε λοιπόν ένα υπέροχο τραγούδι, για έναν φανταστικό πρίγκιπα. Βγήκε στην αυλή με γράμμα φάκελο δηλαδή και χαρτί για να γράψει το τραγούδι της και να το δώσει στον πρίγκιπα μόλις έρθει …………Ήταν σίγουρη ότι σήμερα θα γνώριζε τον πρίγκιπα της ζωής της ………….τόσο ονειροπαρμένη ήταν …………Τα χαρτιά είχαν γραμμένο το τραγούδι της και έγραφε πόσο ερωτευμένη ήταν με τον πρίγκιπα………..



 







 

Με το που βγήκε στην αυλή ……….τα πουλάκια πέταξαν προς αυτήν…………

 

Κοκκινωπέ, καμαρωτέ ………άρχισε να λέει τα ονόματά τους……………

Σήμερα θα τραγουδήσουμε…………

Σας αρέσει το τραγούδι;

Τι ρωτούσε; Τα τραγούδι ήταν το στοιχείο τους………..

-         Κελαηδήματα πολλά και χαρά μεγάλη

Θ αρχίσω να τραγουδώ…… για τον πρίγκιπά μου τον καλό ………γιατί θα γίνει οπωσδήποτε πρίγκιπάς μου …………Δώστε προσοχή να το πούμε καλά για να έρθει………

 

Αααααααααααααααααααααα

Αααααααααααααααααααααα

Κελαηδήματα

Χαρτί χαρτί χαρτί και γρήγορα………..

Κελαηδηματα

Να γρα να γρα ψουμε στον πρίγκιπα

Κελαηδήσματα

Εένα μυστικό…………πολύ προσωπικό!

Κελαηδήματα

Αααααααααααααααααααααααα

Δε θα σας το πω!

Κελαηδήματα…………

Ένα αηδόνι..........

ρωτά αν είμαι μόνη……….

Μα όχι του λέω εγώ................

Έχω πρίγκιπα καλό!!!!!!!!!!!!!

Κελαηδήσματα

Αααααα

Κελαηδησματα

Ααααα

Κελαηδησματα

Αααααααααααααα

Αααααααααααααα

Λαλαλαλαλαλαλαλαλλαλα

Λα λα λα






 


Ήταν το πιο ωραίο τραγούδι που είχαν ακούσει τα πουλάκια και κάναν σαματά μεγάλο…….

Η πριγκίπισσα χτυπούσε παλαμάκια …………μπράβο ……….αυτό ήταν τραγούδι καναρινάκια μου…….. σας ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 



 

 

Ξαφνικά ο ουρανός έλαμψε κι εμφανίστηκε ένας άγγελος πολύ,  πολύ ωραίος ……Είχε όντως μάτια γαλανά…. .και μαλλί κοντό ξανθό και σγουρό…… και είχε φτερά ολόχρυσα……. Δεν ήξερα ότι τραγουδάς τόσο ωραία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Ο άγγελος άρχισε να τραγουδάει………. κι εκείνος πολύ όμορφα. Ένα γνωστό τραγούδι ενός άγγλου τραγουδιστή ολόιδιο μ αυτόν….. του ΜΙΚΚΑ .Το τραγούδι ήταν το «ριλάξ τέικ ιτ ίιιιιζιιιιι»

Η πριγκίπισσα ξεκαρδίστηκε στα γέλια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πρώτη φορά τόσο καλός κανταδόρος είπε …………μπράβο σου……….

Αλλά δε συγκρίνεται με το τραγουδάκι μου ……το δικό μου είναι πιο ωραίο πρώτον γιατί το έγραψα μόνη μου και δεύτερον το έγραψα για έναν πρίγκιπα……….

Κι έχει κι ερωτική εξομολόγηση μέσα το γράμμα ……αμ πώς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Για τον πρίγκιπά σου;

-Για τον φανταστικό μου πρίγκιπα

-Δεν ήξερα ότι είχες φανταστικό πρίγκιπα.............

- Είσαι πανέμορφος άγγελος ………είσαι εσύ ο πρίγκιπάς μου που έψαχνα; ….είμαι τόσο μόνη εδώ πέρα στην εξοχή.........

-Όχι είμαι πολύ μικρός ακόμη! Θα μου δείξεις τον φανταστικό σου πρίγκιπα;

-Μα δεν έχω πρίγκιπα

-Τότε ζωγράφισέ μου πως τον θες τον πρίγκιπά σου να σου τον φέρω................

-Τόσο απλό είναι;

-Ναι.............Πάμε τώρα να παίξουμε;

-Εμένα το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι η μίνι της ντίσνευ ....την  πήρα μαζί μου στο εξοχικό και δεν μπορεί να κοιμηθεί....θέλει λέει να γυρίσει στο παλάτι...........της εξήγησα ότι οι φίλοι κάνουν τη διαφορά..αλλά εκείνη επιμένει .............μιλάει μάλιστα στα αγγλικά............αυτό είναι πρόβλημα δε θα μπορείς να συνεννοηθείς μαζί της.......

-Ξέρω όλες τις γλώσσες του κόσμου ........είπε το αγγελουδάκι..............φέρε μου τη μίνι να την δω




Καληνύχτα πριγκίπισσα βράδιασε, νυστάζω πολύ ........ααααααααααααααααχ


και γιατί δεν κοιμάσαι στα μαξιλάρια της ντίσνευ που αγόρασα σήμερα;



σίγουρα θα έβλεπα πολύ αστεία και παιχνιδιάρικα όνειρα, αγκαλιά με το γουίνι τ αρκουδάκι και τον τίγρη, αλλά πρέπει να πάω στον παράδεισο, καληνύχτα πριγκίπισσα ααααααααααχ

 

Τα λέμε άλλη φορά είπε το αγγελουδάκι κι έφυγε

-Καληνύχτα, είπε η πριγκίπισσα

 

 

Στην πραγματικότητα στο χωριό του κολεγίου της είχε πολύ κόσμο , όμως δεν ήθελε κανέναν να γνωρίσει ……….μπορεί να μην ήταν χριστιανός άλλωστε……… Προτιμούσε να κάθεται μόνη της στο σπίτι της και να μελετά.

 




Έπεσε στο πουπουλένιο της στρώμα της με απέραντη ευτυχία……….ήταν σίγουρη ότι ο άγγελος την αγαπούσε………. Θα ξημέρωνε μια πολύ χαρούμενη μέρα πάλι σκέφτηκε. θα παίζανε πάλι μαζί με τον μικρο άγγελό της.



 

Την επόμενη ημέρα, η πριγκίπισσα, ένιωθε πολύ μόνη……..  Ήθελε να είχε επισκέπτη!

Ευχόταν να κάθονταν μαζί στο μεγάλο σαλόνι και να τα λέγανε και να πίνανε καφέ………..

-          Αχ πόσο θα θελα να είχα έναν επισκέπτη τώρα, είπε

 

Το κουδούνι χτύπησε ξαφνικά…………..

 

-          Μα ποιος να ναι εδώ πέρα στην ερημιά, είπε η πριγκίπισσα………

 

Πήγε ν ‘ανοίξει την πόρτα με έκσταση

 

-          Παρών!!!!!!!!!!!!!

 

Ήταν ο άγγελός της…………

αγγελουδάκι! ………αναφώνησε!!!!!!!!!!

-          Ήρθα να σου κάνω επίσκεψη όπως ήθελες και γιατί μου αρέσει η παρέα σου!

-          Τι καλή ιδέα …………σε υπερευχαριστώ που ήρθες , πέρασε μέσα…..

Και ήθελα κάποιον να πιούμε μαζί καφέ …….τί ωραία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-          Δεν πίνω καφέ ……..είμαι μικρός ακόμα…….

-          Έλα τώρα …….σε παρακαλώ ……….θα σου φτιάξω γαλλικό που είναι ελαφρύς τι λες;

Είμαι πολύ μόνη , παρακαλώ!!!!!!!!!! Όποτε φεύγεις μοναξιά…….. σ έχω συνηθίσει πλέον και δεν μπορώ χώρια σου!

-          Εντάξει…… μ αρέσει ο γαλλικός δε θα σου χαλάσω χατίρι ………θέλω να περάσουμε ωραία πάλι όπως χτες…. πέρασα κι εγώ ξέρεις πολύ ωραία…….

-   Καλό μου μικρό αγγελούδι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η πριγκίπισσα σέρβιρε τους καφέδες σε πολύ όμορφα άσπρα φλιτζάνια με ροζ λουλούδια,

Αμέσως έφτιαξε τη διάθεση του αγγέλου…….

 


-         -          Τι λουλουδάκια ροζ είναι αυτά …………μ αρέσουν τα χρώματα!

Φαινόταν πολύ ευτυχισμένος άγγελος……. φαινόταν να αγωνιούσε για τη συνέχεια

έχω καιρό να παίξω με κουζινικά !

 

-          -Για πες μου τώρα ………..είσαι ο φύλακας άγγελός μου;

-         - Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ σε προσέχω!

-         - Πόσο;

-          -Να…… εγώ σε μεγάλωσα ………. Σε ξέρω από μικρό παιδί!

Όσες φορές έπεσες κάτω και χτύπησες ….εκατομμύρια φορές δηλαδή εγώ σε έσωσα!

-          -ΠΩ ΠΩ ΠΩ ! Πρέπει να μ αγαπάς πολύ δηλαδή!

-          -Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο, αλλά είσαι και πολύ χριστιανό παιδί και σ αγαπώ ακόμα περισσότερο…….

-         - Ευχαριστώ πάρα πολύ!

-Δυστυχώς όμως δε μου έμενε πολύ χρόνος για να παίξω............

Τώρα που σε γνώρισα παίζω μαζί σου και χαίρομαι σαν παιδάκι που είμαι κι εγώ!

 

-Πριν έρθεις εδώ ήσουν στον παράδεισο;

-Εννοείται!

μισό λεπτό άγγελε μου...................ήταν οι φίλες και η καθηγήτρια της στο τηλέφωνο την αγαπούσαν πολύ......την προσκάλεσαν να βγουν βόλτα...........αλλά η πριγκίπισσα είπε


όχι.........δεν θα το πιστέψετε....είμαι με έναν άγγελο τις είπε στο τηλέφωνο

-φίλες:χαχα το πολύ το διάβασμα σε πείραξε εσένα

-που είχαμε μείνει;? μίλησέ μου για τον παράδεισο!

-ΑΑΑΑΑΑΑ……..Είναι πολύ ωραία στον παράδεισο! Αλλά κανείς δε μου μιλάει και κανείς δε με παίζει! είμαι πολύ μικρός και προτιμούν να μιλούν σε μεγαλύτερους! 

-Τί λάθος κάνουν!

-Άσε ευτυχώς που γνώρισα εσένα! και περνάω τέλεια!

Ο παράδεισος είναι το φως ……….είναι η αληθινή ζωή!



Δεν πεινάω, δεν αρρωσταίνω όπως εσείς!

Μιλάω με το θεό!

Είναι όλοι τόσο χαρούμενοι εκεί, γιατί ………όλοι είναι φίλοι μεταξύ τους……….. κι έχουν όλους τους συγγενείς δίπλα τους ………σχεδόν όλους μερικοί …….κι όταν κουράζονται και θέλουν να επιστρέψουν στη γη να δουν κάποιον συγγενή τους που ζει ακόμη ………..η παναγία τους αφήνει ελεύθερους από τη μεγάλη εβδομάδα ……….μέχρι το ψυχοσάββατο …………την ανάσταση όλες οι ψυχές είναι ελεύθερες και γυρνούν στη γη



……….και πάνε και βρίσκουν τους συγγενείς τους ……….αυτοί τους βλέπουν στα όνειρά τους ………….και για να τους τιμήσουν κάνουν κόλλυβα ……….. ένα σπυρί αρκεί για να αγαλλιάσει η κάθε ψυχούλα και να επιστρέψει στον παράδεισο το ψυχοσάββατο…. το καλοκαίρι.

-Εσύ έχεις συγγενείς στον παράδεισο;

-Ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.........όχι δεν έχω κανέναν ........μόνο εσένα τώρα...........

-Στο παράδεισο το φως είναι πιο λαμπερό κι από τον ίδιο τον ήλιο!



Άλλοτε είναι χρυσό , άλλοτε ασημένιο…….άλλοτε κάτασπρο!

Τέλος ο θεός μιλάει με κάθε ψυχή, με κάθε άγγελο………..και με κάθε άγιο!



-         -          Ευχαριστώ που μου μίλησες για τον παράδεισο …………είναι πολύ δύσκολο να πας εκεί φαντάζομαι!

-          Μόνο τον παράδεισο να έχεις στο νου σου! Κι όλα θα πάνε καλά!

 

Σε αφήνω τώρα πριγκίπισσα ………πρέπει να επιστρέψω στον παράδεισο!

Πόσο θα ήθελα να πήγαινα πετώντας στον παράδεισο μαζί σου χερουβείμ!!!!!!!!!!!!! αγγελουδάκι μου!!!!!!!!

αρκεί να το φανταστούμε και οι δυο

Η πριγκίπισσα αφαιρέθηκε για πολύ ώρα................είδε πως πετούσαν προς την πύλη του παραδείσου ...........




είδε την παναγία



τον χριστό




 

Ε, πριγκίπισσα τι έπαθες;

Αφαιρέθηκα σκεφτόμουν ότι πηγαίναμε στον παράδεισο

αυτό είναι όνειρο πριγκίπισσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θα σε προσέχω συνέχεια!

Της πριγκίπισσας της άρεσαν πάρα πολύ οι ιστορίες του αγγέλου της…………….

Αφού τις έγραψε για να τις θυμάται!

Όλα της άρεσαν αλλά ειδικά εκεί που οι ψυχές την ανάσταση επιστρέφουν στη γη.

-Λες η μαμά μου κι ο μπαμπάς μου να επιστρέφουν στη γη …….την ανάσταση για να με καμαρώσουν ….πόσο μεγάλωσα;

Ξάφνου εμφανίζεται η μαμά της πριγκίπισσας ως άγγελος






Μη φοβάσαι κόρη μου......η μητέρα σου κι ο μπαμπάς σου είμαστε άγγελοι και σε παρακολουθούμε από επάνω ........είσαι αξιαγάπητη κι όλοι σ αγαπάνε .............μη φοβάσαι τίποτα λοιπόν......

Ήπιε λίγο γαλατάκι η πριγκίπισσα και κοιμήθηκε.

 

Την επόμενη μέρα αποφάσισε να πήγε προς την λίμνη μπας και μιλήσει με κανέναν άνθρωπο…………..

Η λίμνη ήταν γεμάτη κόσμο………..

Ξαφνικά νόμισε ότι είδε τον άγγελό της , αλλά ύστερα πρόσεξε ότι αυτός είχε ίσια μαλλιά και δεν είχε φτερά, αλλά πετούσε!

Την πλησίασε και άρχισε να της μιλάει.



-Πρώτη φορά βλέπω μια τόσο όμορφη γυναίκα της είπε;

-Βρίσκετε; Απάντησε η πριγκίπισσα

-Ναι, είσαι πανέμορφη, θα έκανα τα πάντα για σένα……………Τι μπορώ να κάνω για σένα;?

Αρκεί να γίνεις αιώνια δική μου μόνο!

 

Ξάφνου εμφανίζεται ο άγγελός της …………




-Πριγηκίπισσααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φωνάζει!!!!!!!!!!!!!!!!!

Την παίρνει από τη λίμνη και τη γυρνάει αμέσως στο παλάτι του πατέρα της…………

-Μα τι έκανες άγγελέ μου………….το παιδί αυτό μπορεί να ήταν ο πρίγκιπάς μου………δεν είδες τι ευγενικά μου μίλησε……..τι όμορφα………..Νομίζω ότι είμαι ερωτευμένη!

Μπορείτε να μαντέψετε ποιος ήταν αυτός ο τύπος;?

Ο άγγελος είπε στην πριγκίπισσα να πάει να εξομολογηθεί αμέσως στον πατέρα της …….γιατί αυτός ο τύπος της είχε κάνει μάγια και δυνατά!

 

Η πριγκίπισσα πήγε στη εκκλησία μετά από χίλια ζόρια…………..και ξανασυνάντησε τον πατέρα της…………..Μπήκε στο εξομολογητήριο………

-Πατέρα είμαι ερωτευμένη μ ένα νεαρό του είπε…………που μου κάνει κόρτε……..

-κόρη μου ξέρεις ποιος είναι αυτός ο νεαρός;

-ποιος;

-ο διάβολος……..σε ξεγέλασε όπως ξεγελάει όλους τους ανθρώπους…..σου έκανε μάγια και τον ερωτεύτηκες ……………….

Από πότε έχεις να κοινωνήσεις ;

-Από τότε που πήγα στο κολέγιο……..

-Να πηγαίνεις να κοινωνάς συχνά και θα φύγουν όλα…………

 

Πλησίαζε ο καιρός να πάρει το πτυχίο της το κορίτσι μας…………………

Ήταν ανάσταση και η πριγκίπισσα πήγε να κοινωνήσει στην εκκλησία του παλατιού, φυσικά ιερέας  ήταν ο μπαμπάς της…………..Ήταν η αγαπημένη της εορτή.......η ανάσταση του κυρίου!

 

Την κοινώνησε ……….και μετά της είπε χριστός ανέστη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


 

Έλαμψε το πρόσωπό του από την χαρά…………

Και τότε η καρδιά της πριγκίπισσας άρχισε να χτυπάει περίεργα……………

Σαν να ήταν ερωτευμένη………..

-Για στάσου ένα λεπτό πατέρα……………εσύ είσαι ο άγγελός μου; Τον ρώτησε

-Ναι εγώ, λοιπόν! Και μεταμορφώθηκε στον άγγελό της………….

Εγώ είμαι το θαύμα……….εμένα έστειλε ο θεός να σε προστατεύω από την ώρα που γεννήθηκες! Εγώ σε μεγάλωσα……………

Η πριγκίπισσα δεν είπε λέξη …….

 

Κι έφτασε ο καιρός να πάρει το πτυχίο της και το πήρε …….ο πατέρας της ήταν πολύ περήφανος για εκείνη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Πατέρα μου μαζί με το πτυχίο σου έγραψα κι ένα γράμμα……ένα ποίημα……..που βγήκε από την καρδιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Το ποίημα  ήταν το εξής:

 

Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

 

ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΓΝΗ

ΠΟΥ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΑΕΙ

ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟ ΚΙ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΖΗΤΑΕΙ

ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΓΝΗ ΣΑΝ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

ΠΟΥ ΔΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΑ…….  ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ

ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΝΗΣΙ,  ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΤΟ ΑΓΑΠΑΣ

ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΠΙΜΕΝΕΙ

ΝΑ ΓΥΡΙΖΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ

ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ

ΚΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ

 

Μ αυτό το ποίημα η πριγκίπισσα ζήτησε να παντρευτεί τον ιερέα

 

Εκείνος της είπε:

-         Δε γίνεται να με παντρευτείς είμαι άγγελος και μάλιστα πολύ πολύ μικρός!

Μα δε θέλω να παντρευτώ τον άγγελό μου....αλλά τον πατέρα μου……….

Το ήξερα ότι θα φτάναμε εδώ………Σε έκανα μια σωστή πριγκίπισσα…….. Τώρα πρέπει να σ αφήσω αγαπημένη μου κόρη!......της είπε…………..θα σ αφήσω για πάντα να ζήσεις μια φυσιολογική ζωή………Να ξέρεις θα είμαι πάντα από ψηλά και θα σε προσέχω………..Το θαύμα έγινε κορίτσι μου! Το θαύμα! Σε υιοθέτησε ένας άγγελος με την εντολή του κυρίου.....είμαι άγγελος κι όχι ιερέας!!!! κι από εδώ ο άντρας που θα παντρευτείς ........είναι χριστιανός πάνω από όλα και τον ξέρω πολύ καλά........δέχεσαι;




Δέχομαι.............ευχαριστώ για όλα........ήσουν όλο αυτό τον καιρό ο πατέρας μου αλλά είχες ψυχή μικρού παιδιού..........γι αυτό έπαιζες μαζί μου τόσα ωραία παιχνίδια!




 

Λοιπόν θα καθίσω να γιορτάσουμε το γάμο σου ....και μετά θα .......γυρίσω στον παράδεισο...........εύχομαι να είσαι πολύ ευτυχισμένη!


Δηλαδή δε θα σε ξαναδώ πατέρα μου; είπε κι έβαλε τα κλάματα!

-όχι κορίτσι μου!


Έτσι κι έγινε...........γιόρτασαν τον πιο ωραίο γάμο..... Η πριγκίπισσα όμως έκλεγε……….. και προσπαθούσε να κρύψει τα δάκρυά της






ο γάμος της πριγκίπισσας ήταν γεγονός

η πριγκίπισσα έκλαιγε στον γάμο της

είχε καταμουτζουρωθεί κι απ το πολύ βάψιμο

 

μετά ο άγγελος έφυγε και η πριγκίπισσα έπεσε σε κατάθλιψη......

 

Ύστερα από κάποιες μέρες βρήκε ένα μήνυμα γραμμένο στο εξομολογητήριο……..

 

Έγραφε:

 

Σε βλέπω …..να είσαι πάντα καλό κορίτσι και να μην παραβαίνεις τις εντολές του κυρίου………..

 

Η πριγκίπισσα γέλασε

 

Ο άγγελος πήγαινε τελικά κάθε μέρα σπίτι της και έπαιζε μαζί της παιχνίδια

Δεν μπορούσε χωρίς αυτήν , αλλά ούτε κι εκείνη χωρίς αυτόν

 

Μέχρι που η πριγκίπισσα του είπε ότι δεν μπορεί να ζήσει χωρίς εκείνον....

 














το είπε στον άγγελό της κι ο άγγελος ερωτευμένος κι αυτός την παντρεύτηκε τελικά!!!!!

Ανέβηκε αξίωμα , κι έγινε αρχάγγελος και έτσι έγινε ο γάμος που ήθελαν και οι δυο τελικα













  Ακολούθησε το γλέντι

Στο γλέντι είχαν καλεσμένο τον Στέλιο Κερασίδη......τον μικρό  σαίνη ..........τον άπαιχτο πιανίστα..............η πριγκίπισσα τον υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά γιατί αγαπούσε πολύ τα παιδάκια και ήταν θαυμάστριά του στο πιάνο .........γι αυτό και τον κάλεσε





όλοι πέρασαν υπέροχα στο γλέντι....ειδικά η πριγκίπισσα

έπαιξε και το αγαπημένο της κομμάτι στο πιάνο



 

Και κάπου εδώ τελειώνει το παραμύθι μας

Ο καθένας μας έχει έναν φύλακα άγγελο που τον προστατεύει

 

 

Κι έτσι έζησε το ζεύγος καλά.........κι εμείς καλύτερα!

τέλος




 

 

 




 

 

 

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ

Είναι το πρώτο μου βιβλίο πως σας φάνηκε;


Αφιερωμένο το παραμύθι στον ιερέα που με έσωσε από τον σατανά μακάρι όλοι οι άνθρωποι όχι μόνο οι ιερείς να του έμοιαζαν στο τόσο.....μακάρι όλοι οι άνθρωποι να ήταν αγγελικοί σαν κι αυτόν

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο καλύτερος σε όλα τα παιχνίδια

Το μαγεμένο καναρίνι

THE ENCHAUNTED RED BIRDY