ο αγγελος της πριγκιπισσας Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ

 Κι ο Θεος με ακουσε και συγχωρεσε τον διαβολο......και του εδωσε ξανα φτερα να πεταει.......τον ξαναεκανε αγγελο............ αλλα αυτος αντι να ειναι χαρουμενος εγινε ακομη πιο αχαριστος και πιο κακος, παρα πολυ κακος......και ηρθε να με βρει στο σπιτι μου στο σπιτι του χριστου και της παναγιας.........κι εκει που καθομουν στο δωματιο μου και ειχα την εικονα του χριστου για να κοιμηθω αργοτερα..........η εικονα του χριστου γουρλωσε τα ματια της και κοιτουσε το ταβανι με τρομο με μεγαλο τρομο.....ο σατανας χτες ηταν στο ταβανι του δωματιου μου, ακριβως πανω απο την ωραια εικονα του χριστουλη μου.................πετουσε και πειραζε τον χριστουλη και ηθελε να κανει κακο σ εμενα.......κι αυτο γιατι ανακαλυψα οτι καποιος που πηγαινε στην εκκλησια και ηταν της εκκλησιας υποτιθεται.......δεν ηταν της εκκλησιας αλλα του διαβολου και με μισουσε..............ετσι μισει ο διαβολος τους πιστους του χριστου................μολις διεγραψα τον πολιτη αυτον απο το φεισμπουκ μου , και μολις εκανα φραγη κλησης τον αριθμο του διαβολου απο το κινητο μου, γιατι το παρακολουθουσε, ο διαβολος εξαφανιστηκε προς το παρων....λετε να παρακολουθει ακομη το κινητο μου; χρειαζονται σκληρα μετρα να παρω...........η εικονα του χριστουλακο μου ξαναβρηκε τη γαληνη της ................και την ηρεμια της και το χαμογελο της.......ο διαβολος /κακος αγγελος ειχε φυγει........ακομη δεν ηταν ευχαριστημενος που χαρη σ εμενα εγινε ξανα αγγελος......ηθελε να με σκοτωσει................ποσο κουτη ειμαι ποσο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! κινδυνευω παρα πολυ ........κι αυτο απο την αγαθοσυνη μου και την καλοσυνη μου .......πιστευω οτι ολοι ειναι αγνοι σαν κι εμενα κι οτι ο διαβολος θα αλλαζε..............το αντιθετο............εγινε πολυ σκληρος και ηθελε να με σκοτωσει......εμενα τον ανθρωπο του χριστου τον αγαπημενο του χριστου......μισουσε τον χριστο παρα πολυ κι εμενα κι ας τον βοηθησα.......ηθελε να γινει ακομη πιο δυνατος να πιστεψω κι εγω σ αυτον, η να με σκοτωσει...........και τοτε πιστεψα στο θεο...........θυμηθηκα τη προγιαγια μου τη θοδωρα που ειχε στο εικονοστασι της τον θεο........και μου ελεγε δημητρα...........οποτε ακους για τον διαβολο να λες ιησους χριστος νικα κι ολα τα κακα σκορπα........εμοιαζε να ηξερε καλα τον διαβολο κι απο κοντα.........ο διαβολος την τυφλωσε , ειχε τυφλωθει........εμενα αν και πολυ μικρη .....ειχε προλαβει και με ειχε δει με κουτσο εβλεπε.........με αγαπουσε και την αγαπουσα......μου ελεγε ολο παραμυθακια.......2 να προσεχεις στη ζωη σου.....τον διαβολο και τους τουρκους............την ειχαν διωξει οι τουρκοι απο την κωνσταντινουπολη....ειχε μεγαλη περιουσια.......της τα πηραν ολα δεν της αφησαν τιποτα..........ουτε το φως της για να βλεπει της αφησαν μα τωρα ειναι στο παραδεισο και βρηκε το φως το αληθινο!!!!!!!!!!! το βραδυ στον υπνο μου ποτε ποτε την βλεπω και μιλαμε μαζι την αγαπαω ακομη....και η ψυχουλα της με αγαπαει!!!!!!! αραγε οι τουρκοι ειναι τοσο κακοι που θα μας πολεμησουν παλι; φυλαξε μας θεε μου.....τωρα πιστευω σ εσενα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Σ ΑΓΑΠΩ ΠΑΤΕΡΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΜΗΝ!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο καλύτερος σε όλα τα παιχνίδια

Το μαγεμένο καναρίνι

THE ENCHAUNTED RED BIRDY