ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΣΕ ΜΠΕΛΑ

 

ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΣΕ ΜΠΕΛΑ



 

 

for DISNEY KIDS                                                                               ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ

Μια φορά κι έναν καιρό, σε έναν τόπο μακρινό. Ζούσε μια πριγκίπισσα με έναν πολύ κακό μάγο στο δικό της παλάτι. Το παλάτι είναι το παρακάτω.

 

 

 

 



 

Ο κακός μάγος και η πριγκίπισσα στο παλάτι………..

Σας αρέσει η πριγκίπισσα; Το φόρεμά της; Ο κακός μάγος; Ο θρόνος;

Λέει ο κακός μάγος στην πριγκίπισσα …….Εσύ είσαι πάλι; Βαρέθηκα να σε βλέπω……..

Δε μου αρέσει ούτε το ροζ φόρεμά σου, ούτε τα ξανθά μαλλιά σου.

Θέλω να γίνεις γκόθικ …….τί σημαίνει γκόθικ; Γκόθικ είναι σατανίστρια!!!!!!!

Πριγκίπισσα: Είσαι σοβαρός; Εγώ είμαι χριστιανή! Φοράω και σταυρό!

Κακός μάγος: Άμα δε βάλεις μαύρα ρούχα και δεν βάψεις τα μαλλιά σου μαύρα…….. δε θα σε ερωτευτώ ποτέ. Έτσι μ αρέσουν εμένα οι γυναίκες!

Πριγκίπισσα: εμένα δε μ αρέσει να είμαι έτσι! Σε παρατάω και πάω να μείνω σ άλλο σπίτι!

 



Η πριγκίπισσα για να κρυφτεί από τον κακό μάγο…… μετακόμισε σ ένα νέο σπίτι μέσα σε ένα τροπικό δάσος. Το νέο σπίτι είναι το παραπάνω! Ήταν γεμάτο κόκκινα πουλάκια που κελαηδούσαν υπέροχα κι έγιναν αμέσως φιλαράκια με την πριγκίπισσα.



 

Η πριγκίπισσα τραγουδούσε συχνά με τα τροπικά κόκκινα πουλάκια. Μια μέρα……….

 



 

Μια μέρα η πριγκίπισσα έγραφε με τα πουλάκια ένα γράμμα σε έναν πρίγκιπα………..

Και τραγουδούσαν πολύ ωραία











 

Αρχίζει η πριγκίπισσα……….. ααααααααααα

Τα πουλάκια κελαηδάνε όλα μαζί και της φέρνουν χαρτί μολύβι και φάκελο με γράμμα για να γράψουν.

Πριγκίπισσα: Χαρτί, χαρτί, χαρτί και γρήγορα

Να γρά, να γράψουμε στον πρίγκιπα…….

Ότι τον άγαπάμε…………ότι τον κάρτεράμε

Κι ότι είναι κρυφό………ας μείνει μυστικό!

Ααααααααααα

Πουλάκια: κελαηδήσματα

Πριγκίπισσα:ααααααααααααααα

Και ξαφνικά πάνω στο τραγούδι……………..



 

Εμφανίζεται ένας άγγελος………….

Πριγκίπισσα: χι…….. τι είναι αυτό το φως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι το άγιο φως !!!!!!!!!!!!!! το φως το αληθινό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!λάμπει είναι χρυσό…… χμμμμμ…… είναι ένας άγγελος….

Άγγελος: καλημέρα πριγκίπισσα……… ποιό τραγούδι έλεγες; Για ποιόν; Για έναν πρίγκιπα;

Πριγκίπισσα: όχι για κανέναν πρίγκιπα…… για έναν φανταστικό πρίγκιπα…… καλά δεν έχω κανέναν πρίγκιπα…..

Άγγελος: αν ήμουν άνθρωπος θα ήθελα να ήμουν ο πρίγκιπάς σου

Πριγκίπισσα: γιατί εμφανίστηκες μπροστά μου; Φοβάμαι που σε βλέπω σε όραμα!

Άγγελος:  γιατί είσαι καλό κορίτσι και ξέρω ότι σε στενοχώρησε  πολύ ο κακός μάγος, που σε έδιωξε απ το παλάτι σου…. Μην ακούς κανέναν….. είσαι πανέμορφη!

Ο θεός μ έστειλε ! για να τα ξεχάσεις όλα! Γιατί είσαι καλή ψυχή! Το μήνυμα του θεού είναι…… ξέχασε τον κακό μάγο και μην ξανά ασχοληθείς μαζί του! Θυμήσου το!

Πριγκίπισσα: ευχαριστώ άγγελέ μου…….. είσαι ο φύλακας άγγελός μου;

Άγγελος: ναι είμαι ο φύλακας άγγελός σου…..σε φυλάω συνέχεια……..αλλά δεν κατάφερα να σε προσέξω από τα μαγικά αυτού του καθάρματος……..Σου ευχήθηκε ατυχία για μια ζωή………. Σε καταράστηκε! Συγχώρεσέ με………

Πριγκίπισσα: ευχαριστώ για τις συμβουλές σου θα κάνω ότι μου είπες…..

Άγγελος: θα το κάνεις έτσι;

Πριγκίπισσα: ναι

Άγγελος: τα λέμε

 

 

 

Η πριγκίπισσά μας όμως δεν άκουσε τον άγγελό της και λέει θα τον εκδικηθώ τον κακό μάγο. Θα δώσω όρκο θα γίνω μάγισσα και με μαγικά κόλπα θα τον σκοτώσω! Θα τον σκοτώσω τον κακό μάγο! Θα πάω σε σχολή μαγισσών! Τέρμα πια!

Ήταν πολύ ανόητη γιατί δεν άκουσε τον άγγελό της. Τι θα ακολουθήσει άραγε;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

Τελικά η πριγκίπισσα πήγε στη σχολή των μαγισσών για να εκδικηθεί τον κακό μάγο.

Δασκάλα: παιδιά,  παιδιά  καθήστε  στη θέση σας

Μαθητής: γεια!

Δασκάλα: πριγκίπισσα πριγκίπισσα κάτσε στη θέση σου …..αρχίζει το μάθημα!!!!!!!!!



 

Η πριγκίπισσα πήγε να κάτσει στη θέση της και αντίκρισε στην καρέκλα της ένα μπουκαλάκι που έγραφε πιες με……….

Πριγκίπισσα: μμμμμμμμμμμ………… γιατί όχι! Το ήπιε!

 



 

Ήταν ένα μπουκαλάκι λέει η πριγίπισσα στη δασκάλα μάγισσα!

Δασκάλα:  τι μπουκαλάκι;

Πριγκίπισσα:  Δεν ξέρω …. ΧΙΚ! ΧΙΚ!

 

Αχ τι μου συμβαίνει τι είναι αυτά τα παλιόρουχα……τα μαλλιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 

 

ΧΙΚ!

Τουλάχιστον ο πρίγκιπάς μου θα με αναγνωρίζει από τα παπούτσια μου……

Από το γοβάκι! Μόνο το γοβάκι έμεινε! Τι έχω πάθει! Τι ήθελα και το ήπια αυτό το ποτό!

ΧΙΚ! ΧΙΚ! ΧΙΚ!

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Παιδιά η πριγκίπισσα έγινε μπαλόνι και πετάει! Πετάει!!! Χικ! Χικ!

Πριγκίπισσα:  χικ χικ! Βοήθεια,  βοήθεια Θα σκάσω …..όλο και χοντραίνω πιο πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Πυροτεχνήματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έσκασα απ το φαί φαίνεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 


 

 

 

Η πριγκίπισσα ξύπνησε! Όλα αυτά ήταν ένα όνειρο……… ξύπνησε και είδε μπροστά της τον άγγελο!

 

Πριγκίπισσα: που είμαι; Στον παράδεισο;

Άγγελος: ίσως

Πριγκίπισσα:  είμαι νεκρή; Πέθανα; Έσκασα από το πολύ φαί;

Άγγελος:  όχι!  όλα αυτά ήταν ένα όνειρο! Ο θεός σου έστειλε προειδοποίηση γιατί εσύ δεν ξεχνούσες τον κακό το μάγο και ήθελες να γίνεις μάγισσα! Αφού είσαι χριστιανή! Είσαι κοντά στο θεό! Δε θέλουμε να αλλάξεις δρόμο!

Πριγκίπισσα: ναι είμαι κοντά στο θεό! Φοράω και σταυρό! Μα ήμουν πολύ άσχημη! Είμαι πολύ άσχημη! Και τα μαλλιά μου είναι καστανά τώρα!

Άγγελος: είσαι κούκλα……. Σε αγαπάω

Πριγκίπισσα:  με αγαπάς;

Άγγελος: είσαι μια σωστή πριγκίπισσα κι έχεις πολύ καλή καρδιά…. είσαι πριγκίπισσα

 

Η Πριγκίπισσα τραγουδάει:

Πριγκίπισσα: ναι! Είμαι πριγκίπισσα! Είμαι πριγκίπισσα , είμαι πριγκίπισσα γι αυτό να φέρεσαι πολύ καλά σ εμένα……… είμαι πριγκίπισσα είμαι πριγκίπισσα γι αυτό να κάνεις μόνο το καλό σ εμένα……… μη νομίζεις πως εγώ είμαι χαζή και κουτή………. Είμαι έξυπνη όμορφη και ξανθή ουπς καστανή….. είμαι πριγκίπισσα ….είμαι πριγκίπισσα

 

 

 

Όλες είμαστε πριγκίπισσες γι αυτό να μας φέρεστε καλά!

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

Ο άγγελός μου έχει όνομα

Θεός: Αποστόλη,  Αποστόλη, επιτέλους ήρθες στον παράδεισο! Τι ήταν αυτά που έλεγες στην πριγκίπισσα; Ότι την αγαπάς;

Άγγελος: ναι θεέ μου, την αγαπάω στα αλήθεια…. Θέλω να γίνω άνθρωπος

Θεός: μα είσαι πνεύμα Αποστόλη είσαι ένας άγγελος! Δεν μπορείς να γίνεις άνθρωπος!

Άγγελος: δεν έχω κανέναν άλλον …. Ακριβώς….. είμαι πνεύμα! Μόνο την πριγκίπισσα ξέρω… Την προστατεύω και μόνο με αυτήν μιλάω……. θέλω να γίνω άνθρωπος να δω πώς είναι να ζεις με άλλον…….

Θεός: μα δεν σε αγαπάει Αποστόλη……. Σε κοροϊδεύει …. επειδή είσαι άγγελος σε αγαπάει……αν ήσουν κοινός θνητός δε θα σε αγαπούσε……

Άγγελος:  μα τι είναι αυτά που λες θεέ μου; Με λατρεύει! Είμαι σίγουρος γι αυτό!

Θεός: Μην την πιστεύεις δεν είναι τόσο αθώα

Άγγελος: δεν είναι τόσο αθώα;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

Θεός: δε θα ξαναπάς στη γη! Θα μείνεις εδώ και θα φυλάς την πριγκίπισσα από τον παράδεισο.

Άγγελος: κλαίει από τότε που έχω να πάω στη γη να την δω …δεν μπορώ , δεν το αντέχω, σε παρακαλώ θεέ μου κάνε με άνθρωπο……

Θεός: είσαι σίγουρος γι αυτό; συνήθως οι άγγελοι μου ζητάνε να γίνουν θεοί κι όχι άνθρωποι….

Άγγελος: εγώ θέλω να γίνω άνθρωπος να είμαι δίπλα στην πριγκίπισσα

Θεός: άντε θα σε κάνω άνθρωπο να δούμε τι θα καταλάβεις! Επειδή είσαι ταπεινός!

 

Φφφφφφφφφφφφφφφφφφσσσσσσσσσσσσσσσσσς

Γίνε άνθρωπος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 


 

 



 

Πριγκίπισσα: καλημέρα ποιος είναι;

Άγγελος: ο άγγελός σου

Πριγκίπισσα: ο άγγελός μου; Πλάκα μου κάνετε!

Άγγελος: έγινα άνθρωπος και έρχομαι από το σπίτι σου να σε δω

Πριγκίπισσα: αλήθεια τώρα;

Άγγελος: ναι έρχομαι να σε πάρω να βγούμε βόλτα

Πριγκίπισσα: είμαι πολύ χαρούμενη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










 

 

Όλα ήταν τέλεια….. σαν παραμύθι…… μέχρι που ο κακός μάγος έμαθε ότι ο άγγελος έγινε άνθρωπος. Μπαμμμμμμ! Έσπασε την πόρτα και μπήκε μες στο σπίτι της πριγκίπισσας.

Κακός μάγος: βρε καλώς τα τα παιδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πριγκίπισσα: εσύ τι θες εδώ πέρα και σπας και την πόρτα;

Κακός μάγος: έμαθα για τον άγγελό σου που έγινε άνθρωπος!

Πριγκίπισσα: πού το έμαθες;

Κακός μάγος: εγώ όλα τα ξέρω! Ήρθα να σε πάρω και να σε κλείσω στο μπουντρούμι….

Αλλιώς θα σε σκοτώσω εδώ πέρα τώρα χαχαχα

Ξέρεις ο καλός νικάει τον κακό και ο κακός χάνει από τον καλό…….. όλα αυτά είναι βαρετά …..δε θα γίνει το ίδιο αυτή τη φορά

Θα σας σκοτώσω και τους δύο και τον άγγελό σου και εσένα έλα να σε πάρω στο μπουντρούμι …..βοήθεια άγγελέ μου!!!!!!!!!!!

Η πριγκίπισσα ξεσπά σε κλάματα

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

Ο φύλακας άγγελός μου έγινε άνθρωπος κι έψαχνε για το σπίτι μου.

Άγγελος: καλημέρα! Μήπως ξέρετε που μένει η Δήμητρα Λασκαρίδου;

Περιπτερού: τι  ύψος έχεις εσύ καλέ; Από τόσες γυναίκες τη Δήμητρα Λασκαρίδου ψάχνεις; Μένει από εκεί μες στα δάση

Άγγελος: ευχαριστώ πάω να της πάρω λουλούδια και να πάω σπίτι της





 

Κακός μάγος : βρε καλώς τα παιδιά!!!!!!!

Άγγελος: διάβολε εσύ είσαι;

Κακός μάγος : Ο ίδιος……. Θα σε κάψω πριν να πεις κύμινο παλιό άγγελε! Θα πεθάνεις και εσύ και η πριγκίπισσα που προστατεύεις! Μισώ τους καλούς ανθρώπους!

Άγγελος: μην με καις ακόμα δεν έγινα άνθρωπος!

Κακός μάγος : δεν θα είσαι ούτε άγγελος πια χαχαχαχαχαχα



Ο άγγελος καιγόταν ……. Είχε τυλιχτεί στις φλόγες και προσευχόταν στ θεό και στην πριγκίπισσα.

κακός μάγος: χαχαχχαχα όχι άγγελοι όχι θεός!

Άγγελος: θεέ μου σώσε με, πριγκίπισσα , σώσε με …….. σας αγαπάω……. Σας παρακαλώ δεν θέλω να πεθάνω…….. σώστε με!



 

Και τότε εμφανίστηκε ο Ιησούς χριστός

Χριστός: διάβολε δε θα μου σκοτώσεις τους καλύτερους ανθρώπους που έχω, φτάνει ως εδώ ! όλη η φωτιά θα πέσει πάνω σου και θα πεθάνεις! Ο άγγελος θα επιζήσει και θα ξαναγίνει άγγελος! Τρέχα σώσε την πριγκίπισσά σου άγγελε!

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

Ο άγγελος πήγε να σώσει την πριγκίπισσα απ το μπουντρούμι…….. και τότε ……

Όλα έλαμψαν…….. η θεία φώτιση……. Όλα έλαμψαν! Αγαπιόντουσαν  τόσο πολύ!

Πριγκίπισσα: άγγελέ μου ζεις; φοβόμουν μήπως  έπαθες τίποτα ….. δόξα το θεό

Άγγελος: κι εγώ φοβόμουν μήπως έπαθες τίποτα! Πιάσε τα φτερά μου….. όχι το μάγουλό μου , και πάμε πίσω στο παλάτι αγάπη μου!



 

Ο άγγελος φίλησε την πριγκίπισσα στο κεφαλάκι …….και άρχισε να δακρύζει

Άγγελος: πριγκίπισσα, πρέπει να σου πω κάτι …….πρέπει να πάω στον παράδεισο……..

Δε θα με ξαναδείς πια

Πριγκίπισσα: δεν θα σε ξαναδώ;

Άγγελος: όχι, δεν είναι μέρος για μας τους αγγέλους η γη

Μη μου στεναχωριέσαι και μην κλαις , πρέπει να σε προστατεύω από πάνω

Ξέσπασαν σε λυγμούς  ………δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια και των δυο

Θα σε προστατεύω για πάντα δε θα σε πειράξει κανένας κακός

Πριγκίπισσα: Αφού τον σκοτώσαμε τον διάβολο…..

Άγγελος: πάντα θα υπάρχει κακό στον κόσμο και πρέπει να σε προστατεύω…. Κανείς δε θα σε πειράξει πια το υπόσχομαι

Πριγκίπισσα: και δε θα σε ξαναδώ; Δε θα σου ξαναμιλήσω;

Άγγελος: όχι δεν πρέπει να με ξαναδείς, σ αγαπώ πάρα  πολύ να το ξέρεις

Πριγκίπισσα: κι εγώ σ αγαπώ

Άγγελος: τώρα πρέπει να φύω , ναι; Να με θυμάσαι για πάντα

Πριγκίπισσα:  Θα σε θυμάμαι για πάντα

Άγγελος: αντίο

Πριγκίπισσα:  αντίο άγγελέ μου

 

Εκείνο το βράδυ η πριγκίπισσα τραγούδησε το δε θα ξανά ερωτευτώ της lady gaga

Γιατί ο άγγελός της ήταν ο μόνος που αγάπησε πραγματικά και είχε φύγει…..

Το είπε τόσο ωραία…. Που το άκουσε ένας άστεγος, εκείνη τη βραδιά.




 

 


 

 

 

 



 

 

 

 

 

ΝΤΡΟΥΓΚΟΥΝΤΡΟΥΓΚΟΥ, ΝΤΡΟΥΓΚΟΥ ΝΤΡΟΥΓΚΟΥ

 

Πριγκίπισσα: Τι ήταν αυτό;¨ κουδούνες; Ο διάβολος πάλι; Ή κατσίκια μπήκαν μες στο παλάτι μου;

Άστεγος:  καλημέρααααααααα! Ααααααααααααχ

Πριγκίπισσα: ποιος είσαι εσύ τι κάνεις στο παλάτι μου;

Άστεγος: σε άκουγα που τραγουδούσες  χτες βράδυ, είμαι ο γείτονας

Πριγκίπισσα: τους ξέρω τους γείτονες, εσένα δεν σ έχω ξαναδεί!

Άστεγος: με ξέρεις απλά είμαι λίγο άστεγος  ααααααααχ και θέλω να κοιμηθώ………….μα τι ωραία φωνή που έχεις!

Πριγκίπισσα:  το λες  για να κοιμηθείς στο κρεβάτι μου!

Άστεγος: αλήθεια το λέω απλά ακουγόσουν πολύ απελπισμένη ………αλ νεβερ λοβ εγκεν νεβερ λοβ εγκεν γι αυτό ήρθα , γιατί θα μ αφήσεις να κοιμηθώ , ε; σ αυτό το υπέροχο κρεβατάκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι αααααααααααααχ σ αυτό το υπέροχο δωματιάκι

Πριγκίπισσα:  είναι κοριτσίστικο

Άστεγος: μου αρέσουν τα κοριτσίστικα……. Οτιδήποτε έχει κρεβααααάτι μου αρέσει….έχει και μπουντουάρ και όλα τα κομφόρ…. απόψε θα χτενίσω και τα μαλλιά μου…….

Θες να γίνεις το κορίτσι μου;

Πριγκίπισσα:  τι εγώ μ έναν άστεγο …εγώ είμαι πριγκίπισσα……

 Άστεγος: ε και;; πριγκίπισσα; πρώτη φορά το ακούω αυτό , βρε θες να γίνεις το κορίτσι μου;

Πριγκίπισσα:  ε; ναι!

Άστεγος: ωραία πάμε να κάνουμε σκέιτμπορντ τώρα!

Πριγκίπισσα:  σκέιτμπορντ; Δεν ξέρω……είναι δύσκολο……..καλαααά…έρχομαι μη με τραβάς….άλλος μπελάς θεέ μου τι έχω κάνει!

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

Πριγκίπισσα: γιατί έχω απόψε ραντεβού….ραντεβού μ εσένα……

Άστεγος:  μέραααααα

Πριγκίπισσα: καλημέρα κύριε χίπι…..τρελαίνομαι για χίπιδες!!!!!!!!!

Άστεγος:  ήρθα να σου πω ότι βρήκα μεγαλύτερο παλάτι!.....πω πω……πέντε μέρες κοιμάμαι συνέχεια κι ακόμα νυστάξωωωωωωωωωωωω αααααααχ

Βρήκα καλύτερο παλάτι του πρίγκιπα ΑΛΊ ΑΜΠΑΜΠΑ έχει ένα τσιγγανάκι κόρη μούρλια και ήρθα να σου πω ότι χωρίζουμε…..έτσι ξυγιέμαι εγώ μπαμ μπαμ……βρήκα καλύτερη κοπέλα συγγνώμη που θα σε στεναχωρέσω

Η πριγκίπισσα κλαίει

Πριγκίπισσα:  οι άντρες όλοι είναι μπελάς βαρέθηκα …καλύτερα μόνη ……δε θέλω κανέναν πια…. οι κατάρες του κακού μάγου τελικά έπιασαν για ατυχία μιας ζωής …….ήταν πολύ κακός……… ο άγγελός μου δεν κατάφερε να με σώσει από αυτόν………..

Άγγελος: μη σε νοιάζει πριγκίπισσα, μπορεί να ξανασυναντηθούμε!

Πριγκίπισσα: ο άγγελός μου ήτα αυτός ή έχω παραισθήσεις; Είμαι πολύ χαρούμενη!!!!!!!

Λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα

 

 

 

 

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ

 

 

 

ΤΕΛΟΣ

 

 

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ


ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕΣΩ YOUTUBE

ΤΑ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο καλύτερος σε όλα τα παιχνίδια

Το μαγεμένο καναρίνι

THE ENCHAUNTED RED BIRDY