ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΣΕ ΜΠΕΛΑ 3

 

ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΟΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΑΠ ΤΗΝ ΜΕΣΗ

ΗΤΑΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ. Πασχαλίτσες παντού ζέστη και όλοι ετοιμαζόντουσαν για καλό φαγοπότι.

Όμως ο καημένος ο άγγελος είχε κρυφτεί σε μια καλύβα για να μην τον βρουν οι αλλόθρησκοι και τον σκοτώσουν.

Δεν είχε τίποτα να φάει, ήταν θεονήστικος και κόντευε να πεθάνει από την πείνα γιατί είχε γίνει άνθρωπος ξανά. Και τι άνθρωπος. Δύο μέτρα!

Η πριγκίπισσα όμως που τα είχε μάθει όλα από τα εξωτικά κόκκινα πουλάκια φιλαράκια της. Ειδοποίησε τον άγγελό της. Του είπε στο τηλέφωνο:

-Θες να έρθεις να φας στο παλάτι μου; Έχουμε όλα τα καλά του κόσμου!

Η πριγκίπισσα ήταν πολύ πλούσια.

-ευχαριστώ πριγκίπισσά μου που με σκέφτεσαι………θα πεθάνω από την πείνα!

-Άκου θα μας βοηθήσουν τα εξωτικά κόκκινα πουλάκια που μας αγαπάνε πολύ……..θα σου πουν πιο δρόμο να πάρεις μη συναντήσεις κανέναν αλλόθρησκο στο δρόμο και σε σκοτώσει. Είναι εκπαιδευμένα πουλιά. Είναι μαγικά. Κάνουν ότι τους πω εγώ κι ο χριστός τώρα με την ανάστασή του.

-Εντάξει πριγκίπισσά μου, ευχαριστώ πολύ που με σκέφτεσαι.

 

Έτσι κι έγινε! Τα πουλάκια έδειξαν το δρόμο στον άγγελο προς το παλάτι. Φιλούσαν και τσίλιες που και που. Τίποτα δεν ξεφεύγει από τα πουλάκια τα βλέπουν όλα. Έχουν καταπληκτική όραση και πετούν πολύ ψηλά.

 

Τελικά η πριγκίπισσα υποδέχτηκε τον άγγελό της / άνθρωπο πλέον στο παλάτι.

-Ξαναβρισκόμαστε άγγελέ μου! Αυτή τη φορά θα σε βοηθήσω εγώ.

Έστρωσε ένα μεγάλο τραπέζι μόνο για τον άγγελό της. Μόνη της. Δεν εμπιστευόταν καμία άλλη υπηρέτρια... Καμία δεν την έφτανε στη νοικοκυροσύνη της. Το παλάτι όλο άστραφτε!

Και να τα φαγητά! Και να τα ποτά! Έρχονταν το ένα μετά το άλλο! Τα έφερνε η πριγκίπισσα.

Ο άγγελος/άνθρωπος έτρωγε κι έτρωγε κι έπινε κι έπινε ασταμάτητα! Κι όλο ευχαριστούσε την πριγκίπισσα!

-σ αγαπώ πριγκίπισσά μου της είπε!

Η πριγκίπισσα του είπε ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ….είπε εκείνος.

 

-Πριγκίπισσα θέλω να σου κάνω ένα μεγάλο δώρο που ξέρω ότι πάντα ήθελες.

-Τι δώρο άγγελέ μου;

-θα σου χαρίσω ένα παιδί!

-αλήθεια άγγελέ μου; Μου δίνεις μεγάλη χαρά ………όμως ξέρεις είμαι παρθένα…….δεν ξέρω από αυτά.

-με τίποτα! Δε θα σε ατιμάσω πριγκίπισσά μου! Μ έσωσες από το σίγουρο θάνατο! Θα στο ανταποδώσω!

Μεταμορφώθηκε πάλι σε άγγελο! Θυμάσαι πως έκανε η Παναγία τον χριστό;

Έτσι κι εσύ! Θα μυρίσεις το κρίνο και το δώρο που ήθελες τόσο καιρό θα είναι δικό σου!

Η πριγκίπισσα μύρισε τον κρίνο! Κι έτσι κι έγινε!

Ο άγγελός της,  της είπε ότι κυοφορούσε το υιό του!

Αυτή δεν το πίστεψε.

-Πίστεψέ το έχεις παιδί αγγέλου μέσα σου…………Πρέπει να μείνει μυστικό μην το πεις σε κανέναν , ορκίσου!

-Ορκίζομαι άγγελέ μου!

-Τώρα πρέπει να επιστρέψω στον παράδεισο. Συγγνώμη πριγκίπισσα που σε αφήνω. Ότι έπρεπε να γίνει έγινε!

-΄όχι μη μ αφήσεις!

-Αντίο!

Η πριγκίπισσα δεν το πίστευε….. μέχρι που άρχισε να παχαίνει και να παχαίνει και δεν μπορούσε να το κρύψει πια. Τι θα κάνω; Αναρρωτήθηκε……….Γέννησε το μωρό με τη βοήθεια του χριστού………μέσα στο παλάτι μόνη της……. Τότε το πίστεψε! Είχε υιό αγγέλου.

Μα τι θα έλεγε στον κόσμο. Θα το σκότωναν όπως τον Ιησού……..έπρεπε κάτι να σκεφτεί………. Είχε χρόνο. Δεν έβγενε απ το παλάτι είχε ότι ήθελε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο καλύτερος σε όλα τα παιχνίδια

Το μαγεμένο καναρίνι

THE ENCHAUNTED RED BIRDY