ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΩΝ

 Τα Χριστούγεννα

Και ο διαγωνισμός καλλιστείων

 

 

 

Έκατσα να φάω δυο λιγκουίνι όταν άνοιξε η πόρτα και ξεπήδησαν δυο πιγκουίνοι.

-          Τι θέλετε βρε παιδιά??

-          Να έρθεις μαζί μας στην ανταρκτική, στα γιορτινά καλλιστεία των χριστουγέννων

-          Φύγετε από εδώ θα σας δει η γυναίκα μου και θα τρομάξει

-          Κι όμως τα άκουσα όλα ποιος θα πάει στην ανταρκτική??

-          Ο άντρας σας είναι διαταγή του αι βασίλη

-          Με ζητούν να πάω στην ανταρκτική δυο πιγκουίνοι?? Τρελαίνομαι

-          Βγήκαμε φάτσα φόρα στο σπίτι σας, μα είναι αλήθεια, τσίμπα τον !

-          Άουτς

-          Δήμητρα βλέπεις αυτό που βλέπω?? Είναι δυο πιγκουίνοι στην κουζίνα μας??

-          Ναι είναι δυο πιγκουίνοι στην κουζίνα μας, πώς επιβιώνετε

-          Χρησιμοποιούμε παγοκολλήτιδα η νέα ανακάλυψη του δόκτωρ τσιμέντο

-          Δεν το πιστεύω τι ακούω , Δήμητρα  πες κάτι

-          Συνεχίστε είστε γλυκούλια

-          Πρέπει να πείτε τις μαγικές λέξεις απαπα και απαπα εγώ δεν κάθομαι στα ίδια πράγματα δε βάζω το ποπό μου κάτω στα καλλιστεία θα διασκεδάσω ελάτε όλοι ανταρκτική για χρόνια πολλά

-          Να το συζητήσουμε εγώ δεν θέλω να πάω στα καλλιστεία ειδικά στην ανταρκτική

-          Ωπ ωπ σιγά Νικολάκη σου διαφεύγουν μερικά πράγματα , θα κλάψω για να σε συγκινήσω τώρα περίμενε…… που θα έχουμε λεφτά?? Που θα πάμε ταξίδι?? Επι τέλους  χριστούγεννα ?? Που θα δούμε χιόνι ??  που θα σε θαυμάζει όλος ο κόσμος

-          Δήμητρα σταμάτα να κλαις μου πήρες τα αυτιά

-          Καλἀ καλἀ θα πάμε

-          Τις μαγικές λέξεις Νικολάκη

-          απαπα και απαπα εγώ δεν κάθομαι στα ίδια πράγματα δε βάζω το ποπό μου κάτω στα καλλιστεία θα διασκεδάσω ελάτε όλοι ανταρκτική για χρόνια πολλά

Κι εμφανίστηκε τότε μπροστά τους το τζίνι του αι Βασίλη των χριστουγέννων

Είπαν οι πιγκουίνοι κάνε ένα θαύμα τζίνι

-          Για κάντε μια ευχή για κάντε μια ευχή

-          Θέλουμε να πάμε ανταρκτική

-          Έγινε

 

Στην ανταρκτική δεν υπήρχε κανένας άνθρωπος μόνο χιονοτίγρεις, πολικές αρκούδες, πιγκουίνοι , λύκοι, φώκιες και πολύ σπάνια ψάρια

Ήταν παντού όλα στολισμένα και πανέμορφα

Ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία με πολλά λαμπιόνια και πολλές μπάλες

-          Κάνει ψωφόκρυο , τζίνι επιθυμώ εγώ και η γυναίκα μου να ντυθούμε με πολύ χοντρά ρουχα

-          Αμέσως

Τους έντυσε στα λευκά με ρουχα χοντρά μέχρι που έμοιαζαν με έξωγήινους

-          Μα τόσο χοντρός που είσαι τώρα ντυμένος πως θα βγεις μοντέλο ??

-          Θα βγω, σταμάτα

-          Ναι μωράκι μου Νικολάκη μου όμορφε εσύ θα βγεις πρώτος

Ξέρετε σας έχουμε μια έκπληξη σας φέραμε τους συγγενείς σας μαζί, είπαν οι πιγκουίνοι να χαρούν κι αυτοί

-          Τζίνι εξαφάνισε τους συγγενείς, είπε Νίκος

-          Δεν γίνεται είναι πάνω από τη θέλησή τους

-          Ατυχία τα χειρότερα χριστούγεννα όλων των εποχών

-          Τι λες νικολάκη αυτά είναι τα καλύτερα χριστούγεννα, έλα να χαιδέψουμε τα πιγκουινάκια

-          Δε θέλω άσε με

-          Θες να κλαίω  ??

-          Καλά πάμε να τα χαιδέψουμε

-          Πείτε μας τι θα ευχόσασταν για τη νέα χρονιά

-          Ειρήνη σε όλο τον κόσμο ??

-          Σωστός

-          Περιμένουμε ώρες και κανείς δεν ήρθε ακόμη να διαγωνιστεί

-          Αν δεν έρθει κανείς, ο γαμπρός μου θα βγει μίστερ αντάρτικα, είπε ο μπαμπάς της Δήμητρας

-          Τέλος διαγωνισμού και ο νικητής είναι ο Νικολάκης της Δήμητρας

Φόρεσαν κορδέλα στον Νικολάκη

Ξαφνικά άρχισε να χιονίζει και να ακούγονται χτύποι και κουδουνάκια ήταν ο αι βασίλης με το έλκυθρο και τους τάρανδους και τα δώρα

-          Ήρθα εγκαίρως είμαι ψόφιος στην κούραση, για σένα Νικολάκη έχω δώρο το στέμμα του νικητή

-          Νίκησα?? Δε διαγωνίστηκα με κανέναν

-          Ναι νίκησες εκατομμύρια γυναίκες ευχήθηκαν ο άντρας τους να γίνει μοντέλο μα διαλέξαμε εσένα φέτος κάθε χρόνο διαλέγουμε άλλον , γιατί είσαι ο πιο ωραίος φέτος 

-          Ευχαριστώ τώρα είμαι πραγματικά χαρούμενος , ήταν δηλαδή ευχή της γυναίκας μου?? Της Δήμητρας??  Μ αγαπάει αληθινά

-          Σε λατρεύω καλλονέ μου, αγάπη μου , ομορφάκι μου, κούκλε μου

-          Κι εγώ σε λατρεύω Δήμητρα

-          Καρδιά μου Νικολάκη μου

 

Αυτά τα χριστούγεννα ο Νικολάκης πήρε την αγάπη όλου του κόσμου αλλα το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν η αγάπη της γυναίκας του

 

 

ΧΑΡΟΎΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ

ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ

 

ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΚΑΙ ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ ΤΑΓΑΡΑΣ


 


-           

 

ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΑΠΘ

ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ ΤΑΓΑΡΑΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΑΠΌΦΟΙΤΟΣ ΤΟΥ NY COLLEDGE

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο καλύτερος σε όλα τα παιχνίδια

THE ENCHAUNTED RED BIRDY

το καναρινι που μιλουσε