Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ

 ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΙΔΕΑ ..... ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ ΝΤΙΣΝΕΙ ;? ΣΑΣ ΚΑΝΩ;;;;;;;;;;;?


Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ





 

Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε μια καλούτσικη γυναίκα στην όψη αλλά με χαρακτηριστικά κακιάς γυναίκας. Έμοιαζε λίγο με μάγισσα ,  παρόλο που δεν την έλεγες άσχημη. Τρωγότανε.




Το κακό όμως μ αυτή τη γυναίκα ήταν ότι είχε μια εμμονή. Ήθελε οπωσδήποτε να γίνει πριγκίπισσα της ντίσνει. Να ποζάρει για μοντέλο και να παίξει σε ταινία της ντίσνει με το ρόλο πριγκίπισσας.

Έστελνε φωτογραφίες της στη ντίσνει για να γίνει μοντέλο. Μέχρι που το κουβάρι ξεχείλισε όταν την είπαν ότι δεν έκανε για το ρόλο της πριγκίπισσας αλλά για της μάγισσας. Αυτό ήταν. Τους πήρε και τους σήκωσε τους εργαζόμενους στην ντίσνει.


Όλοι φαντάζονταν ότι τραγουδάει όλη μέρα ροκ τραγούδια , τραγουδούσε άραγε;




Δεν άφησε κανέναν που να μην τον βρίσει κι όταν γύρισε σπίτι της έβαλε τα κλάμματα. Το δάκρυ κορόμηλο έτρεχε. Κι αυτό γιατί όλοι στο μέρος της την έβριζαν και την έλεγαν ότι είναι ίδια μάγισσα. Και δεν το άντεχε πια.

Μα τόσο κακή καρδιά έχουν οι εργαζόμενοι της ντίσνει έλεγε και ξαναέλεγε. Τόσο κακή καρδιά έχουν οι κάτοικοι του χωριού μου; Κι ύστερα έβαλε τα κλάματα.

Ξάφνου εμφανίζεται ένας άγγελος μπροστά της. Τι έχεις και κλαις ρωτάει τη μαγισσούλα μας. Να δε μ αφήνουν να γίνω πριγκίπισσα της ντίσνει, που είναι το όνειρό μου.

-          Μα είσαι πριγκίπισσα, της είπε ο άγγελος.

-          Δεν είμαι μια κακιά μάγισσα είμαι. Όλοι με φοβούνται γιατί τους βριζω όλους.

-          Χαχαχα δίκιο έχεις που τους βρίζεις εκείνοι έχουν άδικο. Τέλος πάντων. Ήρθα να σου δώσω αυτό που μου είπε ο θεός.

-          Μα τι;

-          Ένα δώρο από τον θεό για σένα.


 


Τότε βγάζει από πίσω από την πλάτη του μια ροζ κιθάρα. Φαίνονταν και ακριβή και πολύ καλής ποιότητας.

 

-          Τραγουδάς; Την ρώτησε ο άγγελος…………

-          Μα δεν έχω τραγουδήσει στη ζωή μου

-          Τότε πάρε αυτήν την κιθάρα και τραγούδα. Και τότε θα καταλάβεις ότι είσαι πριγκίπισσα

 

Αυτά είπε ο άγγελος, αγγελιοφόρος του θεού, της έδωσε την κιθάρα κι έφυγε.


Η μαγισσούλα χάρηκε πάρα πολύ για το δώρο της. Αλλά δεν του έδωσε πολύ σημασία. Το τραγούδι και η κιθάρα μου μάρανε σκέφτηκε. Πήρε αμέσως τηλέφωνο την κολλητή της. Την πριγκίπισσα της χώρας. Ήταν η μόνη φίλη που είχε. Η πριγκίπισσα την είχε φίλη γιατί ήξερε ότι ήταν η μόνη με καλή καρδιά. Δεν την είχε προδώσει ποτέ. Τν αγαπούσε πολύ την πριγκίπισσα και την θαύμαζε γιατί εκτός από αληθινή πριγκίπισσα ήταν και πανέμορφη, η πιο όμορφη στην χώρα. Η πριγκίπισσα χαιρόταν που την θαύμαζε και δεν τη ζήλευε και την αγαπούσε τόσο. Όλες οι άλλες τη ζήλευαν για την ομορφιά της και την καλοσύνη της.

Μόλις σήκωσε το τηλέφωνο η πριγκίπισσα, η μαγισσούλα έβαλε τα κλάματα πάλι. Μια ζωή έκλεγε και παραπονιόταν για διαφόρους λόγους.

-          Τι έχεις αγαπημένη μου φίλη; Την ρώτησε

-          Ααααααα να πάλι δε με δέχονται για πριγκίπισσα από την ντίσνει

-          Μην ανησυχείς φίλη μου θα σε βοηθήσω , θα σκεφτούμε κάτι……..

Ας βγούμε παρέα το απόγευμα να τα πούμε από κοντά!

 

Το απόγευμα βγήκαν για παγωτό.





-          Θα σου δώσω μια συμβουλή καλή μου μαγισσούλα.( της είχε μείνει παρατσούκλι ) Ξέχνα την ντίσνει. Αν δεν καταλαβαίνουν αυτοί την αξία σου την αναγνωρίζω εγώ, η φίλη σου, είσαι όμορφη και μοναδική, είσαι μια πριγκίπισσα. Στο λέει η καλή σου φίλη που σε ξέρει. Αυτούς πού τους ξέρεις και νοιάζεσαι τόσο; Και να ξέρεις κάτι όλες οι κοπέλες με καλή ψυχή είναι πριγκίπισσες. Επίσης σταμάτα να ασχολείσαι με το τι λένε οι ξένοι για σένα. Παράτα τους όλους. Η φιλία είναι πιο σημαντική από τη δόξα ή τα χρήματα!

-          Ευχαριστώ καλή μου φίλη έχεις δίκιο! Καλά που έχω κι εσένα! Παρατάω αυτά τα άνευ σημασίας όνειρα. Η φιλία μας είναι η πιο σημαντική από όλα τα δώρα του κόσμου! Δεν θα ξανακλάψω και δε θα τρέξω ξανά στην ντίσνει. Έχω εσένα και δε θέλω να σε χάσω. Καλύτερα να πεθάνω!

 

Αγκαλιάστηκαν!

 

-          Πριγκίπισσα, έχω να σου πω κάτι που αποκλείεται να το πιστέψεις! Αλλά είμαστε φίλες και δε σου κρατάω μυστικά!

-          Μα πες μου!!!!!

-          Εμφανίστηκε άγγελος μπροστά μου, και μου χάρισε μια κιθάρα, μήπως τρελάθηκα;

-          Έχεις την κιθάρα;

-          Ναι

-          Τότε όλα μια χαρά είναι! Σε πιστεύω, γιατί πιστεύω στον θεό και γιατί και σ εμένα έχει εμφανιστεί άγγελος κυρίου!

-          Ουφ……..ηρέμησα τώρα!

-          Εγώ λέω να αρχίζεις να παίζεις κιθάρα μήπως και σου κάνει καλό!

-          Λες, ε; Μα δεν μπορώ να παίζω κιθάρα στο σπίτι μου. Μένω σε πολυκατοικία.

-          Ε, τότε πήγαινε κάπου αλλού!

-          Πού θα ήταν καλά να πάει να παίξει κανείς κιθάρα;

-          Δίπλα στον ποταμό! Εκεί μαζεύονται εξωτικά πουλάκια, κι αν τραγουδάς και παίζεις καλά , κελαηδούν κι αυτά μαζί σου!

-          Παίζεις κι εσύ κιθάρα πριγκίπισσα;

-          Εννοείται!

-          Τότε θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου! Άλλωστε για κάποιο λόγο ήρθε αυτή η κιθάρα στα χέρια μου!

Αυτά είπαν κι αποχαιρετίστηκαν οι φίλες οι αγαπημένες! 

Η μαγισσούλα ξεκίνησε από το σπίτι της να πάει στο ποτάμι. Το ποτάμι όμως ήταν μακρυά πολύ! Κουράστηκε! Μόλις τελικά έφτασε στο ποτάμι λαχανιασμένη, έσκυψε να πιει νερό να δροσιστεί! Έσκυψε έβαλε την χούφτα της μες στο νερό και μόλις άθελά της το κοίταξε….. αντί να καθρεφτίζεται εκείνη στα νερά………… καθρεφτιζόταν ο άγγελός της.





-          Μη φοβάσαι τίποτα της είπε , ο θεός είναι μαζί σου! Και εξαφανίστηκε!

Η πριγκίπισσα τρόμαξε πολύ αλλά μετά σκέφτηκε γιατί να τα λέει αυτά ο άγγελος; Μήπως ήθελε να γίνει ταίρι της; Μήπως ήταν ο αρχάγγελος γαβριήλ; Και θα της έδινε το κρίνο να μυρίσει;

Αυτή η σκέψη τη χαροποίησε. Πήρε την καινούρια της ροζ κιθάρα, το δωράκι της κι άρχισε να παίζει. Ως δια μαγείας άρχισε να παίζει τόσο υπέροχα χωρίς να ξανά έχει παίξει κιθάρα στη ζωή της. Ήταν θαύμα του θεού άραγε ή η κιθάρα ήταν μαγική! Μάλλον το πρώτο, σκέφτηκε.






-          Μα πρέπει να γράψω τραγούδι είπε! Θα γράψω για τον πρίγκιπα που δεν έχω ακόμη. Για έναν φανταστικό πρίγκιπα που θα λέει πόσο τον αγαπάω!

 

Ευτυχώς είχε χαρτί μολύβι και φάκελο μαζί! Θα του έγραφε γράμμα!

 

Άρχισε να τραγουδάει και να τραγουδάει και όλα τα εξωτικά καναρινάκια και καρδερίνες πήγαν δίπλα της για να την ακούνε! Τόσο ωραία τραγουδούσε! Κόκκινα κίτρινα, άρχισαν το κελάηδημα όλα τους και κελαηδούσαν υπέροχα! Όποτε σταματούσε η μαγισσούλα το τραγούδι το ξεκινούσαν αυτά!

 Αααααααααααααααααααααα

Αααααααααααααααααααααα

Κελαηδήματα

Χαρτί χαρτί χαρτί και γρήγορα………..

Κελαηδηματα

Να γρα να γρα ψουμε στον πρίγκιπα

Κελαηδήσματα

Εένα μυστικό…………πολύ προσωπικό!

Κελαηδήματα

Αααααααααααααααααααααααα

Δε θα σας το πω!

Κελαηδήματα…………

Ένα αηδόνι..........

ρωτά αν είμαι μόνη……….

Μα όχι του λέω εγώ................

Έχω πρίγκιπα καλό!!!!!!!!!!!!!

Κελαηδήσματα

Αααααα

Κελαηδησματα

Ααααα

Κελαηδησματα

Αααααααααααααα

Αααααααααααααα

Λαλαλαλαλαλαλαλαλλαλα

Λα λα λα





Έτυχε να περνάει από εκεί ο ξάδερφος της πριγκίπισσας της φίλης της μαγισσούλας  Την χαιρέτησε σαν να ταν άγιος.  




την άκουσε και της είπε ότι τραγουδάει σαν πριγκίπισσα της ντίσνει κι ότι δεν περίμενε από μια μαγισσούλα σαν κι αυτήν να τραγουδάει έτσι!



 

Τι ήταν να το πει το τελευταίο! Η μαγισσούλα εξοργίστηκε!

-          Ώστε κι εσύ με λες μάγισσα, ε;?

-          Ε, πώς να σε λέω , αφού μαγισσούλα είσαι.

-          Δεν είμαι μαγισσούλα είμαι μια πριγκίπισσα, κι αν θες να ξέρεις η ξαδέρφη σου πριγκίπισσα με φωνάζει!

-          Αχαχαχαχαχαχα

-          Χαχαχχα; Γελάς κιόλας; Φύγε από εδώ!

-          Όχι δεν φεύγω, θα στα πω να τα ακούσεις, δεν προσέχεις καθόλου τον εαυτό σου, να σγουρύνεις λιγάκι το μαλλάκι, να βαφτείς ωραία! Εσύ δε βάφεσαι καθόλου! Να φορέσεις κανένα ρούχο της προκοπής! Να ήσουν έτσι να σ έλεγα πριγκίπισσα! Μ ενδιαφέρεις , γι αυτό στο λέω!

-          Τι σε κάνω τι;

-          Μ ενδιαφέρεις!

 

Αυτό ήταν! Κι πριγκίπισσα ερωτεύτηκε παράφορα! Και πώς θα το έλεγε τώρα στην πριγκίπισσα ότι αγαπάει τον ξάδερφό της;

Ο ξάδερφος είχε εξαφανιστεί πρωτού καν να τα σκεφτεί όλα αυτά η μαγισσούλα μας!



Η μαγισσούλα πήγε αμέσως στο παλάτι της πριγκίπισσας να της τα προλάβει. Αλλά πώς θα της τα έλεγε; Έπρεπε να της τα πει με τρόπο…….

 

Χτυπάει τη πόρτα.

 


-          Καλημέρα μαγισσούλα ……..πέρασε μέσα είναι και ο ξάδερφός μου εδώ στο δωμάτιό μου!

-          Ο ξάδερφός σου; Φεύγω!

-          Μα γιατί; Μου είπε ότι σε άκουσε να τραγουδάς χτες και εντυπωσιάστηκε!

-          Αλήθεια; Καλά έρχομαι

-          Είπα μήπως δεν χωνεύεις τον ξάδερφό μου

-          Όχι όχι

-          Καλώς την μαγισσούλα είπε ο ξάδερφος…… ήταν ξαπλωμένος στον καναπέ κι έπαιξε μ ένα γατάκι………

-          Καλύτερα που είναι εδώ κι ο ξάδερφός σου πριγκίπισσα……Ήρθα να σου πω ότι ο ξάδερφός σου είναι ερωτευμένος μαζί μου κι εγώ μαζί του….

-          Τι έκανε λέει……….εγώ ερωτευμένος με τη μαγισσούλα χαχαχαχαχα

 


Η μαγισσούλα τσατίστηκε.

-          Ανόητε, ηλίθιε, βλαμμένε είπε κι έφυγε κλαίγοντας 

-          Είπες εσύ ότι είσαι ερωτευμένος με τη μαγισσούλα; Ρώτησε η πριγκίπισσα

-          Λάθος θα κατάλαβε…τρελή είναι αυτή….είναι δυνατόν να αγαπήσω αυτό το νεύρο;


-          Σταμάτα…. Είναι η καλύτερή μου φίλη και την έκανες να κλαίει

-          Τι φταίω εγώ

-          Τέλος πάντων ….. μ εσένα θα τα πούμε άλλη φορά!

Η πριγκιπισσα πήρε στο κυνήγι τη μαγισσούλα φωνάζοντάς την.

-          Έλα εδώ μωρέ επί τέλους και σταμάτα να κλαις. Θα πληρώσω την καλύτερη κομμώτρια της χώρας και τη καλύτερη μακιγιέζ και το καλύτερο θα σ αφήσω να διαλέξεις όποιο σ αρέσει απ όλα μου τα φορέματα. Άστο καλύτερα θα διαλέξουμε μαζί γιατί δεν έχεις και γούστο εσύ. Θα σε κάνω κούκλα!

 

Έτσι κι έγινε! Φώναξαν μακιγιέζ στο παλάτι κομμώτρια! Ήρθε και ο ξάδερφος της πριγκίπισσας από περιέργεια είπε να δει το αποτέλεσμα, αν τελικά αλλάξει θα έχει μεγάλη αλλαγή κι αν γίνει ωραίο το ασχημόπαπο , έτσι είπε. Όσο την έφτιαχναν την κοπέλα, ο ξάδερφος της πριγκίπισσας πεταγόταν συνέχεια κι έλεγε αυτό το προτιμάω όπως το χατε στην αρχή και η μαγισσούλα όλο μούγκριζε…..έκανε μμμμμμμμμ.

-          Μου θύμωσες μαγισσούλα; Εγώ θέλω το καλύτερο για σένα να γίνεις κούκλα, κι αν θες να ξέρεις εγώ είχα πρωτοπεί στην πριγκίπισσα να σε κάνουμε αγνώριστη!

-          Αλήθεια; Ευχαριστώ πάρα πολύ σε συγχωρώ! Περίμενε τότε κάπου μέχρι να ετοιμαστώ να βάλω και το φόρεμα να σου κάνουμε έκπληξη!

-          Ναι, συμφωνώ είπε η πριγκίπισσα!

 

Όταν τελείωσαν όλες οι πολυτέλειες, η μαγισσούλα δεν ήταν πλέον μαγισσούλα αλλά  μια αληθινή πριγκίπισσα! Είχε καστανό σγουρό μαλλάκι, μπόλικο ρουζ  μηχανικά απλωμένο και ροζ κραγιόν. Φόρεσε και ένα πανέμορφο ροζ φόρεμα. Και ήταν μια κούκλα!




-          Και τώρα μαγισσούλα θα κάνουμε έκπληξη στον ξάδερφό μου! Έλα ξάδερφε να την δεις! Τι έχεις να πεις;

-          Μα πώς την κάνανε έτσι; Δε μοιάζει καθόλου με την όμορφη μαγισσούλα που ήξερα! Της αλλάξατε όλη τη φυσιογνωμία! Δεν την αναγνωρίζω! Είναι σαν μια πριγκίπισσα της ντίσνει και πολύ υπερβολική! Κάντε την όπως ήταν πριν αμέσως τώρα!

-          Η μαγισσούλα νευρίασε πάρα πολύ. κακούργε! με κορόοιδεψες . Με φώναξες εδώ για να με γελοιοποιήσεις , ε; δεν του αρέσουμε του κυρίου!

Πριν καλά καλά έρθουν στα συγκαλά τους και τα δυο κορίτσια από τη σύγχυση, βλέπουν τον ξάδερφο να φιλάει τη μαγισσούλα στο μάγουλο. Η μαγισσούλα κοκκάλωσε ! δεν μπορούσε να βγάλει άχνα! Ε όσο να ναι ήταν αναπάντεχο!

-          Ξάδερφε; Τι έκανες; Φίλησες τη μαγισσούλα;

-          Συγγνώμη μαγισσούλα που σου φέρθηκα έτσι! πάντα μου άρεζες, αλλά δε σου το λεγα. Απεριποίητη κι ατημέλητη όπως ήσουν! Απλά ήθελα να δω πως θα σαι αν προσέξεις τον εαυτό σου! Καλούτσικια είσαι , αλλά εγώ σε προτιμάω μαγισσούλα όπως ήσουν πάντα! Συγγνώμη για όλα, εγώ σ έλεγα παντου μαγισσούλα γιατί μου άρεζε!

-          Τι έκανε λέει!!!!!!!!!!! Η μαγισσούλα φούντωσε!!

-          Μαγισσούλα μου μη θυμώνεις κάτσε κάτω!

 

Η μαγισσούλα πήρε στο κυνήγι τον ξάδερφο της πριγκίπισσας.

-          Ώστε εσύ είσαι ο κακός της υπόθεσης! Το μίασμα της κοινωνίας!

-          Μαγισσούλα μου να σου εξηγήσω………

-          Άστον τον ξάδερφό μου μαγισσούλα, δεν είναι κακός!

-          Μωρέ θα του βγάλω τα μάτια!

 

Η μαγισσούλα αφού δεν μπορούσε να προλάβει τον ξάδερφο, σταμάτησε κι έβαλε τα κλάματα.

Τότε ο ξάδερφος πήγε αγγάλιασε τη μαγισσούλα και της είπε………




 

-          Μαγισούλα κλαις; Μην κλαις μαγισσούλα εγώ σ αγαπάω! Και θέλω να γίνεις γυναίκα μου!

-          Αλήθεια; Είπε μουτρωμένα η μαγισσούλα σκουπίζοντας τα δάκρυά της. Δεν μου κάνεις πλάκα , ε; γιατί θα φας πολύ ξύλο!

-          Αλήθεια μαγισσούλα μου!

-          Ε τότε ναι σε παντρεύομαι γιατί μου έψησες το ψάρι στα χείλη.

 

Τελικά τα παιδιά παντρεύτηκαν. Κουμπάροι φυσικά , η πριγκίπισσα με τον άντρα της!

Η πριγκίπισσα ήταν ήδη παντρεμένη φυσικά αφού ήταν η πιο ωραία κοπέλα σ όλη την χώρα!

 

Κι έτσι έζησαν αυτοί καλά , κι εμείς καλύτερα!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο καλύτερος σε όλα τα παιχνίδια

Το μαγεμένο καναρίνι

THE ENCHAUNTED RED BIRDY