ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ

ο υιός μου ήταν πολύ κουρασμένος.........
μου λέει θα μου ξαναπείς το παραμύθι με το μικρό πρίγκιπα?
-μήπως θες να σου πώ καλύτερα το παραμύθι με .......................το μικρό .......κύκλωπα?...είπα
-Ποιό....ποιό μικρό κύκλωπα?....πες το μου......πες το μου!!!!
-ήταν λοιπόν ένας μικρός κύκλωπας.......με ένα μεγάλο μάτι.......όποτε το κρατούσε ανοιχτό όλα πήγαιναν περίφημα.....αλλά όταν το έκλεινε γίνονταν όλο ατυχήματα...έπεφτε κάτω.....σκόνταφτε.....κι όλο έκανε ζημιές......
-και τί έγινε μετά?
-να όλοι οι φίλοι του τον μισούσαν......γιατί όπου πήγαινε ....έκανε ζημιές!!!!
έτσι όλοι τον κορόειδευαν!!!!
-αχ τον καημένο!!!!!!!!!!
-ναι.......ήταν μόνιμα θλιμμένος..... μόνο ένας τον έκανε παρέα...ένας πολύ φτωχός ανθρωπάκος........ο Πατιρούλης......τρώγανε πάντα μαζί ότι φαγητό του έδινε ο μικρός κύκλωπας....κι έτσι ο Πατιρούλης τον αγαπούσε πολύ
Μια μέρα ο μικρός κύκλωπας .....φώναξε όλους τους ανθρώπους .....σε συνέλευση.....
Πρέπει να υπάρχει λύση στο πρόβλημά μου ......τους είπε......για όλα υπάρχει λύση.......όποτε σκοντάφτω και πέφτω κάτω χτυπάω και πονάω πολύ...θα με βοηθήσετε?
-φυσικά.....είπαν ομόφωνα....οι άνθρωποι!!!!!!!!!!!
Όμως οι άνθρωποι ήταν πονηροί........και προσπάθησαν να ξεγελάσουν το μικρό κύκλωπα......
Έτσι μια μέρα....κάποιοι επιτήδειοι...πήγαν στο σπίτι του..... και του είπαν ότι μια λύση υπάρχει για το πρόβλημά του.....
-βρήκαμε φίλε μου κύκλωπα....βρήκαμε τη λύση!!!!!!!!!!
-πείτε μου καλοί μου άνθρωποι.....ποιά είναι λοιπόν η λύση?....
-Τα μανταλάκια καθαρισμού .....φυσικά!!!!!!!!!!!!!!
-Τα μανταλάκια καθαρισμού?.....
-Ναι .....τα φοράς στο μάτι σου και ποτέ δεν κλείνει...........και εκτός από το ότι δε σκοντάφεις πιά!!!!!!!!!! γίνεσαι και πιο.........έξυπνος!!!!!!!!!!!.....γιατί μένεις όλη μέρα ξύπνιος.....και το βράδυ για να κοιμηθείς ....τα βγάζεις και χορταίνεις ύπνο!!!!!!!!!
Ο μικρός κύκλωπας ...δοκίμασε τα μανταλάκια....καθαρισμού........αλλά μόνο προβλήματα του έφεραν......μπήκε σκουπιδάκι στο μάτι του......και έκανε να γίνει καλά ένα μήνα...οι άνθρωποι τον είχαν κοροειδέψει....
Έτσι ο κυκλωπάκος έπεσε σε κατάθλιψη......καθόταν όλη τη μέρα και κάθε μέρα σ ένα μέρος για να μην ενοχλεί κανέναν.....ο πατιρούλης....του έφερνε φαγητό.......αλλά οι άνθρωποι συνέχισαν να τον κοροειδεύουν.....
Περνούσαν απ τη σπηλιά του......και άλλος του έλεγε........δε ξεκουνιέσαι από τον τόπο σου?.....άλλος του έλεγε θα γίνεις φούσκας!!!!!!!!!!
Ο κύκλωπας σταμάτησε να τρώει και κόντεψε να πάθει νευρική ανορεξία.....κι αφυδάτωση....γιατί ούτε έτρωγε ....ούτε έπινε τίποτα από τη στενοχώρια του......
Τα πράγματα θα χειροτέρευαν ....αν δεν ερχόταν η μαμά του .....που έμαθε τα νέα......και ήταν έξω φρενών με τους ανθρώπους ....που πείραζαν το υιό του....αλλά παραμένοντας κυρία.....δεν είπε τίποτα......
-υιόκα μου.....ξέρεις ότι όταν μεγαλώσεις ....θα γίνεις πολύ ψηλός.........και δε θα φοβάσαι πια να πέφτεις κάτω ....γιατί δε θα πονάς πια!!!!!!!!!!!!! ούτε θα χτυπάς!!!!!!!!
-αλήθεια μανούλα?....
-ναι παιδί μου......
Έτσι ο μικρός κύκλωπας......έγινε μεγάλος κύκλωπας..........και πια τίποτε δεν τον τρόμαζε ......και τίποτα δεν τον στεναχωρούσε .....
και ζήσαν όλοι καλά .....κι ο κύκλωπας καλύτερα!!!!!!!!!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο καλύτερος σε όλα τα παιχνίδια

Το μαγεμένο καναρίνι

THE ENCHAUNTED RED BIRDY